سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آهنین افلاک - فولاد تجارت افلاک فروش آهن

صفحه خانگی پارسی یار درباره

تولید سالانه نیم میلیون تن تیرآهن با بهره برداری از فولاد خیام

    نظر

آهنین افلاک - خرید و فرو ش آهن آلات

 

 

نیم میلیون تن تیرآهن، محصول جدید فولاد خیام!

نیشابور: با راه‌اندازی بخش نخست مجتمع فولاد خیام، گامی مهم در جهت رونق تولید و اشتغال‌زایی در این شهرستان برداشته شد. این مجتمع که با سرمایه‌گذاری 45 میلیون یورویی و 10 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی احداث شده، سالانه نیم میلیون تن تیرآهن، نبشی و سایر آهن‌آلات ساختمانی تولید خواهد کرد.

مهدی دونده، فرماندار نیشابور، با اشاره به جزئیات این پروژه گفت: “مجوزهای اولیه ساخت این مجتمع فولادی در سال 92 صادر شده بود، اما اجرای طرح با تأخیر و از سال 99 آغاز شد. با تلاش‌های شبانه‌روزی و حمایت‌های دولت سیزدهم، خوشبختانه نیمی از این پروژه در طول کمتر از سه سال به بهره‌برداری رسید.”

وی افزود: “راه‌اندازی این مجتمع علاوه بر تولید انبوه تیرآهن و سایر مصالح ساختمانی، زمینه اشتغال 300 نفر را نیز در این شهرستان فراهم کرده است.”

دونده با تأکید بر اهمیت این پروژه برای منطقه بیان کرد:
فولاد خیام می‌تواند نقش مهمی در رونق بخش صنعت و معدن در استان خراسان رضوی ایفا کند. همچنین، تولید انبوه تیرآهن در این مجتمع، نیاز کشور به این محصول را تا حد زیادی مرتفع خواهد کرد و از وابستگی به واردات می‌کاهد.

گفتنی است که مجتمع فولاد خیام در شهرک صنعتی عطار نیشابور واقع شده است. این مجتمع در زمینی به مساحت 100 هکتار احداث شده و شامل بخش‌های مختلفی از جمله کارخانه احیاء، فولادسازی، نورد و ریخته‌گری است.

خرید و فرو ش آهن آلات - آهنین افلاک